Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

Προ-Εορταστική Περίοδος

Η καλύτερη περίοδος αν εξαιρέσεις το στριμωξίδι στο μετρό και τα τρόλεϋ και τους πελάτες που μπαίνουν στο κατάστημα ο ένας πίσω από τον άλλο και σε ρωτάνε 8 διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα. Για κάποια στιγμή με φαντάζομαι ως φωτεινό παντογνώστη, ένας άλλος Κύρος Γρανάζης με το γλόμπο να του βάζει ιδέες για το πως θα συνδέσει ο κος Τάδε το μόντεμ του. Τα καλά του επαγγέλματος.

Βέβαια είναι πολύ όμορφα στολισμένη η Αθήνα. Μου αρέσει πάααααρα πολύ. Να περπατώ στους δρόμους τα βράδια επιστρέφοντας από τη δουλειά και ας κάνει ψοφόκρυο, έχω γάντια και κασκόλ και με κρατούν ζεστή. Περπατώ και χαζεύω σαν μικρό παιδί.

Μπαίνει σήμερα στο κατάστημα μια γυναίκα γύρω στα 55-60 ωρυώμενη που την ενόχλησαν λέει στο "προσωπικό" της κινητό από την εταιρία να περάσει από το κατάστημα να κάνει αναβάθμιση.
- Και που με ξέρει εμένα η εταιρία να μου κάνει δώρο;
- Από τους λογαριασμούς σας
- Και που ξέρει τους λογαριασμούς μου, αυτά είναι απόρρητα δεδομένα. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΩΡΑ
- ...
- Ποιά είναι η παγίδα???
- Δέσμευση 12 μηνών στο δίκτυο
- Και τι συσκευή να πάρω;
(Της προτείνω μια πραγματικά καλή, χωρίς να πληρώσει τπτ)
- Δεν έχω την ταυτότητα μαζί μου
- Τη χρειάζομαι για την αναβάθμιση
- Αλοίμονο! Ποιός κυκλοφορεί με την ταυτότητα μαζί του σήμερα;
- ΟΛΟΙ;;;;;

Η κυρία ήταν συγγραφέας, όπως κατάλαβα αργότερα από όσα μου είπε.
Αλλά πραγματικά ιδιαίτερη περίπτωση...συγγραφέως...

Δεν υπάρχουν σχόλια: