Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Υπόθεση: Σκασμένο Λάστιχο

Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω να χειρίζομαι τα αυτοκίνητα. Δεν ξέρω να αλλάζω λάστιχο. Ξέρω οτι θα έπρεπε αλλά δεν ξέρω.

Από την άλλη και άλλοι θα έπρεπε να ξέρουν να χειρίζονται Η/Υ στη σημερινή εποχή ή τα κινητά τους αλλά και αυτοί δεν ξέρουν.
Οπότε υποθέτω ο καθένας στο είδος του.

Παρατήρησα οτι στη γειτονιά μου υπάρχει μόνο ένα βουλκανιζατέρ και πήγα να μου το φτιάξουν - αφού είχα καλέσει οδική βοήθεια να μου αλλάξουν το λάστιχο και να βάλουν τη ρεζέρβα.
Υποτίθεται οτι πήγα συστημένη αλλά δεν έλαβα καμία εξυπηρέτηση.
Μου είπαν οτι κλείνουν και οτι θα έπρεπε να το πάω αύριο και σαφώς το σεβάστηκα αυτό αλλά καλό θα ήταν να μην έλεγαν στον ξαδερφό μου να περάσω από κει και θα μου το φτιάξουν.
Anyway και σε αυτό δεν σκάλωσα. Εκεί που σκάλωσα είναι στο πόσο αγνοούν μια γυναίκα σε αυτά τα θέματα. ΟΚ, αν πάει ένας άντρας τον λαμβάνουν περισσότερο υπόψη τους, αλλά μια γυναίκα;;; Τίποτα.. Μπήκα στο μαγαζί και ούτε που γύρισαν να με κοιτάξουν. Ήμουν με τη φόρμα. Πάω στοίχημα πως αν φορούσα κάτι σεξυ δε θα περνούσα απαρατήρητη.
Θα πήγαινα αύριο αλλά εργάζομαι από το πρωι μέχρι το βράδυ...

Γιατί όμως αυτός ο ρατσισμός;;;

Κατά τα άλλα το κρύωμα πέρασε και αύριο θα πάω πάλι στη δουλειά, βαρέθηκα όλο μέσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: