Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Torrents- newbie

Να μαι και εγω να προβληματίζομαι γιατί τα torrents μου κατεβαίνουν σε τόσο χαμηλή ταχύτητα... Και άκρη δεν έχω βρει ακόμη. Αλλά που θα μου πάει..

Κάποια εποχή το 2003 θυμάμαι είχα μάθει τόσα πολλά πράγματα μόνη μου και με βοήθεια από το νετ βέβαια και ασχολιόμουν καθημερινά και ήταν ωραία στον κόσμο μου.
Τώρα δουλεύω πολύ και είμαι καιρό εκτός πραγμάτων.
Ο φίλος μου alex από το msn ακόμη δεν έχει επαφή με torrents και νιώθω λίγο καλύτερα.. Αλλά θα με βοηθούσε λιγάκι με αυτό που αντιμετωπίζω... κλαψ.

Είμαι αρρωστούλα και έχω πάρει αναρρωτική από τη δουλειά. Πήγα στο γιατρό και του ζήτησα να μου γράψει τη σημερινή μέρα και του είπα "καλά είμαι μωρέ" και μόλις με θερμομέτρησε άλλαξα γνώμη...

Σήμερα μίλησα και με το Φωτάκη και παρέδωσα και μια εργασία στο ΕΑΠ. Η ενότητα ΠΛΗ20 με έχει παιδέψει ΄πάρα πολύ και δεν ξέρω πως θα τη βγάλω καθαρή και φέτος. Θέλει συνεχές διάβασμα γμτ.

οκ, αυτά για σήμερα πάω να ασχοληθώ με τα torrents μου και τα μυξο- μάντηλά μου
σνιφ, σνιφ ΑΨΙΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!! (γείτσες)


Δεν υπάρχουν σχόλια: