Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Γιορτάζουν οι ¨Αννες" σημερα

.. και χρόνια τους πολλά! Και η αδερφή μου, βέβαια. Ξεκλέβω λίγο χρόνο να ενημερώσω το blog μου, ενώ έχουμε καλεσμένους μέσα. Ακούγεται αντικοινωνικό αλλά μου αρέσει να αλλάζω παραστάσεις. Απλά έτσι είμαι. ΟΚ, οκ θα ξαναπάω σε λίγο.
Περπάτησα πριν λίγο στην βραδυνή Αθήνα. Μου αρέσουν τα λαμπιόνια, έτσι καταλαβαίνω τις γιορτές. Και κυρίως μου αρέσει η Προ- εορταστική περίοδος, τότε που έχεις κάτι να περιμένεις. Όταν έρχεται αυτό το κάτι, απλά περιμένεις κάτι άλλο μετά.. η φύση του ανθρώπου είναι αυτή.

Έχω απίστευτη βαρεμάρα για να κάτσω να διαβάσω τελευταία.
Είναι η αλαζονεία μου. Ξέρω οτι θα αποδώσω και το ρίχνω στη λούφα. Μέχρι στιγμής δεν το έχω πληρώσει ακριβά. Ο Μέρφι με έχει ξεχάσει.. (ευτυχώς).

Πρέπει να βάλω και μερικές φωτο εδώ μέσα.

Προς το παρόν,

μάκια

Δεν υπάρχουν σχόλια: