Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Phycho girl

Τσεκάρω τις ημερομηνίες ξανά και ξανά. Αν δεν πάω φέτος, αν δεν πάω τώρα δεν θα πάω ποτέ. Είμαι ήδη 28, κλεισμένα. Κάποια στιγμή έπρεπε να γίνει. Ο κέρσορας πάει στο πεδίο "ΚΡΑΤΗΣΗ" και εκεί παγώνω... "Πάτα το ντε!" Μου μιλάει η αποφασιστική Βίβιαν... "Κι αν δε πάω; Κι αν χάσω τόσα χρήματα τζάμπα; Κι αν δε με βάλουν στο αεροπλάνο; Κι αν με κλέψουν εκεί; Κι αν στο ιντερνετ απλά πατάς κάποια κουμπάκια και τελικά δε γίνει η κράτηση και απλά με χρεώσουν; Που θα μείνω; Πως θα ταξιδέψω; Τι θα κάνω;"
Ήταν τόσο βαριά η κατάστασή μου που έπαιρνα τηλ στην Ολυμπιακή και την Iberia για να ρωτήσω την πολιτική περί επιστροφής χρημάτων. Μίλησα με Ισπανία 3 φορές για να βεβαιωθω... Είμαι τελείως phycho!!!!!
Anyway, όλα αυτά τα κανόνιζα και μου είχε διαφύγει η λεπτομέρεια οτι το επώνυμο μου έχει μια ιδιαιτερότητα και πρέπει πρώτα να βγει η νέα ταυτότητα και μετά να ταξιδέψω...
Stupid!!!
Οπότε πήρε αναβολή η απόφασή μου... Χμ, έχω άδεια, θα ταξιδέψω στη Μήλο όπου θα διαβάζω για τις εργασίες του πανεπιστημίου και θα περπατάω στον καθαρό αέρα, μόλις γυρίσω έχω έναν γάμο (γμτ έχω ξεχάσει τελείως το δώρο!!!), να βγάλω την ταυτότητα μπλα μπλα μπλα... Μαύρη η ατζέντα μου από τις σημειώσεις. Υπολογισμοί και πάλι υπολογισμοί. Κάποτε ήθελα να είμαι μια business woman. Τώρα θέλω μια άδεια ατζέντα και να επαγγέλομαι "εισοδηματίας". χαχαχα

Πάντως Ισπανία θα πάω ακόμη κι αν δεν είμαι τόσο οργανωτική όπως μερικοί μερικοί... ( σας ζηλεύω γμτ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: