Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

Σε λίγη ώρα φεύγω να πάω να δώσω για πιστοποίηση (Web Developer)..
Ομολογουμένως, αυτό το ΣΚ θα ήθελα να αράξω.. αλλά δεν γίνεται για ακόμη μια φορά.
Έχω υποσχεθεί στην Ειρήνη να πάμε για δικά της ψώνια και προσπαθώ να μην χανόμαστε.
Το απόγευμα πάλι μάθημα, το βράδυ ευτυχώς διασκέδαση αλλά σε ουζερί (...) και αύριο μάθημα το πρωί και διάβασμα το απόγευμα.

Επίσης, στα νέα της χθεσινής ημέρας περιλαμβάνεται οτι πέρασα τη συνέντευξη και επιλέχτηκα στα Πληροφοριακά Συστήματα ως χειριστής. Φυσικά όταν μαθαίνεις οτι αυτό περιλαμβάνει νυχτερινά και οτι το πτυχίο ΑΕΙ που θα πάρεις δε θα αναγνωριστεί ποτέ, έχεις δεύτερες σκέψεις.

Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω το τετραήμερο που συμπίπτει με τα γενέθλιά μου. Κάθε χρόνο τα ίδια. Δεν μπορώ να αποφασίσω...
Θα ήθελα να πάω στην Πτολεμαίδα να δω μια παλιά συμφοιτήτρια που μου έχει λείψει και στη Θεσ/κη να δω τον Ντάφυ αλλά μόνη μου. Δε θέλω με παρέα. Δεν έζησα αυτό που λέμε φοιτητική ζωή. Να είμαι backpacking all over Greece σε σπίτια συμφοιτητών. Από τις μεγαλύτερές μου χαζομάρες. Εγώ είχα χρήματα και όλοι οι άλλοι είχαν χρόνο και εμπειρίες. Αυτά συμβαίνουν όταν τα φτιάχνεις με μεγαλύτερο και οικονομικά ανεξάρτητο σε μικρή ηλικία.

Θα φτιάξω αυτό το blog πιο όμορφο κάποια στιγμή...

Ξεφυλλίζω περιοδικά με λευκά είδη και θέλω να γεμίζω το σπίτι μου χρώματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: