Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

28th Birthday

Είμαι στη Ν. Αγχίαλο στο Βόλο κοντά και αύριο πάω Πήλιο. Είπα να κάνω κάτι διαφορετικό φέτος. Βέβαια μου λείπουν οι γονείς μου.
Φτάνοντας στα 28 και΄ρίχνοντας μια ματιά γύρω μου είμαι ευγνώμων που..
... έχω τους γονείς μου
... έχω μια καλή δουλειά με καλές αποδοχές
... έχω πολλούς ανθρώπους που με αγαπούν
... έχω την υγεία μου
και ευχαριστώ το Θεό για όλα αυτά.
Είμαι στο lobby του ξενοδοχείου που διαμένω και έχω Wi-Fi. Τέλειο;;;

www.protessilaos.gr

check it. Τα δωμάτια δεν σε αφήνουν άφωνο αλλά τα στρώματα είναι μαλακά.
Ακούω στις ειδήσεις οτι πολύς κόσμος θα μείνει χωρίς δουλειά, κλείνει το εργοστάσιο της Dim στη Γαλλία και πραγματικά στενοχωριέμαι...
Δεν μπορείς να μένεις ασυγκίνητος οταν ένας άνθρωπος πρόκειται να χάσει τη δουλειά του έτσι δεν είναι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: