Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Δεν έχω ύπνο. Δεν μπορώ, δε γίνεται.
Τελείως αφύσικο για μένα.
Μισώ τις αποφάσεις. Έχω περάσει μέρες στο strawberrynet για να διαλέξω τη σωστή κρέμα ημέρας, να δω αν θα κατέβει η τιμή της, να το ψάξω καλύτερα. Όσοι με ξέρουν καλά λένε οτι είμαι πολύ καλή στο ψάξιμο.
Μου λένε επισης οτι δεν έχουν γνωρίσει πιο αναποφάσιστο άτομο στη ζωή τους. Τους πιστεύω. Κατάρα είναι το πράγμα αυτό.
Τους παιδεύω πραγματικά. Και δεν το θέλω γιατί τους αγαπώ - πολλές φορές περισσότερο από όσο δείχνω.
Τώρα πρέπει να αποφασίσω ανάμεσα σε μια θέση με καλά λεφτά και καθόλου προοπτική και πολλή βαβούρα και σε μια θέση πιο χαλαρή με δυνατότητα εξέλιξης αλλά τις μισές αποδοχές.
Υπερ και κατά σε ένα χαρτί. Τίποτα. Στο χαρτί δεν μπορώ να βάλω συντελεστή βαρύτητας. Ή μπορώ; Ουφ, δεν ξέρω.
Δεν υπάρχει κανένα βιβλίο αυτοβοήθειας για τους αναποφάσιστους;
Μέχρι στιγμής η πιο γρήγορη απόφαση που μπορώ να πάρω είναι τι θα φάμε αύριο. Και αυτό γιατί δεν έχω πολλά περιθώρια. Το χαρτί της δίαιτας είναι ξεκάθαρο.
Που να με δεις να διαλέγω τσάντα. Έχω κάτι δωροεπιταγές και φοβάμαι μην τις ξοδέψω στη λάθος τσάντα(!).
Νομίζω είμαι από τους ανθρώπους για τους οποίους η ελευθερία επιλογής είναι μαρτύριο και όχι ιδανικό. Διαλέγω το δύσκολο δρόμο. Δείξε μου τον και θα τον κατακτήσω. Άσε με να διαλέξω και με έχεις κερδίσει. Ή τουλάχιστον μου έχεις προκαλέσει προσωρινή παράνοια.
Χαρακτηριστικό του ζωδίου; Ποιός ξέρει...

Γράφω από το νέο μου λαπτοπ. Είμαι πολύ χαρούμενη. Και μπορείς να φανταστείς πόσο καιρό μου πήρε να το διαλέξω. Αν σκεφτείς βέβαια οτι είχα περιθώριο μέχρι τέλη του μήνα, πάλι καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: