Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Ένας γλυκύτατος άνθρωπος

"Ιδανική μητέρα και σύζυγος.
Αγωνίστρια της ζωής
Γλυκύτατος άνθρωπος
Πήγαζε ευγένεια και καλοσύνη"
18/6/2007

Έτσι γράφει η πλακέτα και σήμερα ήταν το ετήσιο μνημόσυνό της.
Ήταν ο άνθρωπος που ασχολήθηκε με τα ιδανικά που θα κληρονομούσα όσο κανείς.
Ήταν εκείνη που ασχολούταν πάντα μαζί μου.
Ήταν εκείνη που ήξερε τα πιο κρυφά μου μυστικά μέχρι το τέλος.
Ήταν εκείνη που μου διακύρρητε τη σημασία της ανεξαρτησίας.
Ήταν εκείνη που ήρθε μαζί μου στην ανιαρή χοροεσπερίδα στο τέλος του δημοτικού.
Ήταν εκείνη που με στήριζε πάντα.

Ήταν εκείνη που μου έδωσε την πιο σοφή συμβουλή και πάντα μου την υπενθύμιζε:
"Να προσέχεις τη Βίβιαν"

Δε μπορώ να πλησιάσω τη μόνιμη πλέον κατοικία σου χωρίς να δακρύσω.

Σε αγαπώ σαν μητέρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: