Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Είναι μερικές μέρες που δε σε πάει μία!
Χθες μετά την 12ωρη εργασία μου επισκέφτηκα ενα ATM για να σηκώσω χρήματα. Το μηχάνημα έκανε τη συναλλαγή χωρίς να μου βγάλει τα χρήματα και αναγκάστηκα να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης για να επιβεβαιώσω την ακύρωση της συναλλαγής. Το έκανα και με την καθοδήγηση της εκπροσώπου πήγα να κάνω εκτύπωση των κινήσεων του λογ/σμου όπου έχοντας το νου μου σε όσα μου έλεγε η εκπρόσωπος ξέχασα να πάρω την κάρτα από την υποδοχή, με αποτέλεσμα να περάσει ο προβλεπόμενος χρόνος ( τι σκατά αλγόριθμο χρησιμοποιούνε πια στα ΑΤΜ!) και να μου κρατήσει την κάρτα. Τη μπλόκαρα και επειδή για ΚΑΚΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ το μηχάνημα δεν βρισκόταν σε υποκατάστημα θα αναγκαστώ να εκδώσω νέα ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ γιατί μεσολαβεί ΣΚ!!!!
Γυρίζοντας σπίτι έκανα ντους με χλιαρό νερό (!) γιατί το είχε τελειώσει η αδερφή μου πριν φύγει για Σαββατοκύριακο και θέλοντας να πνίξω τον πόνο μου στα σουβλάκια παράγγειλα 2 τα οποία δεν είχαν έρθει σε 50 λεπτά και τους τα ακύρωσα μέσα στα νεύρα.
Κοιμήθηκα πίνοντας ένα ποτήρι γάλα.

Και το καλύτερο: αύριο δίνω ΠΛΗ20 και έχω τρελαθεί στο άγχος. Σε ποιό άγιο να τάξω λαμπάδα;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: