Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

Προαγωγή?

Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό που έγινε. Τα χρήματα θα είναι καλύτερα αλλά ο τρόπος που έγινε δε με αφήνει να το χαρώ.
Αντικατέστησα μια συνάδελφο με την οποία δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Μπορεί να ασχολιόταν μόνο με ένα αντικείμενο αλλά το έκανε πολύ καλά.
Ο προϊστάμενος πρότεινε στην αξιολόγησή της να γίνει πάλι πωλητής από Υπεύθυνη Πωλήσεων λόγω του οτι ήξερε μόνο ένα αντικείμενο. Βέβαια ποτέ δεν είχαν καλές σχέσεις γιατί ο ένας δεν αποδεχόταν τη θέση του άλλου. Την υποβίβασε στηριζόμενος στην αξιολόγησή της την οποία η ίδια υπέγραψε - κατά την γνώμη μου θα μπορούσε να υπογράψει "ενίσταμαι" γιατί μας δινόταν η δυνατότητα και το αποτέλεσμα ήταν να πάρει μετάθεση για αλλού. Τώρα αν τη μετάθεση τη ζήτησε εκείνη ή όχι δεν το ξέρω στα σίγουρα.

Αυτό που ξέρω στα σίγουρα είναι οτι ένας άνθρωπος που κάνει μια φορά κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει να το ξανακάνει.

Οπότε δεν καλοκάθομαι στη θέση μου και αρκούμαι και στα λίγα.

Μακάρι να είχα τη δυνατότητα να πάρω μετάθεση στο προηγούμενο κατάστημά μου. Κι ας ήμουν και απλή υπάλληλος, δεν πειράζει.

Στο κατάστημα αυτό υπάρχει πολλή ίντριγκα, πολύ κουτσομπολιό και δεν με ευχαριστεί η κατάσταση. Είμαι λίγο στον κόσμο μου σε τέτοια θέματα. Δεν τους ακούω όλους. Ξέρω πότε κάποιος μου λέει αλήθεια ή ψέματα και έχω κάνει τις αξιολογήσεις μου.

Πολύ με στενοχώρησε όλο αυτό. Ούτε που χάρηκα την προαγωγή μου.

Κατά τα άλλα έχω και ζωή εκτός δουλειάς. Τελευταία με απασχολεί ένα προσωπικό θέμα υγείας και έχω αγχωθεί απίστευτα.
Τον Ζιζού έχω να τον δω πολύ καιρό. Δεν πήγα τελικά 20/1 στη Μήλο αλλά θα πάω κάποια στιγμή, μου λείπει απίστευτα η ηρεμία που μου προσφέρει.
Η Λίνα μου είπε οτι για αυτούς που έχουν γεννηθεί γύρω στις 24/10 (γκου χου γκου χου) οτι το κακό που θα ξεκινήσει τώρα θα έχει διάρκεια. Μήπως να ανησυχώ για τη συνεργασία μου με τον προϊστάμενο;

Θεέ μου βάλε το χέρι σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: