Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

factory shopping




Αφού έφαγα τον κόσμο να βρώ γαλότσες για να μην χαλάω τις δερμάτινες μπότες μου στη βροχή, κατέληξα στα Factory Outlet μαζί με αγαπημένους συγγενείς να βολτάρω και να λέω οτι ελπίζω να βρω γαλότσες αλλιώς πάω για άλλες μπότες.

Τις βρήκα στη Migato με 15 ευρώ και καταχάρηκα, για την ακρίβεια ήμουν αρκετά bitchy γιατί μόλις τις είδα και όπως καταλαβαίνεις γινόταν χαμός το Σάββατο και πήρα το ένα παπούτσι να το εξετάσω είδα οτι μου άρεσαν και όπως άπλωσα το χέρι μου να πάρω και το αριστερό κομμάτι του είδα ένα χεράκι να το παίρνει και να πηγαίνει να φύγει. Γυρνάω το βλέμμα μου και λέω στο κορίτσι που το κρατούσε: "Μπορώ να έχω τη μπότα;" Ήταν ένα 17 χρονο κορίτσι που μου είπε αμήχανα "Θέλω και εγώ" αλλά ήμουν τσαντισμένη που ήταν αγενής και δεν είδε οτι ΉΔΗ κρατούσα το δεξί της μπότας και της είπα "Δεν πειράζει, άλλη φορά" οπότε και της πήρα τη μπότα από το χέρι και κατευθύνθηκα στο ταμείο. Bitchy, I know, και η κοπέλα με πήρε από πίσω για να δει αν θα τις άφηνα αλλά δεν της έκανα το χατήρι γιατί ήταν οι μόνες που είχαν μείνει σε αυτό το νούμερο και δεύτερον είχα ταλαιπωρηθεί σε όλο το κέντρο της Αθήνας για να βρώ γαλότσες την προηγούμενη. So, ο φίλος μου μόλις τις είδε αναφώνησε "Χριστέ μου" γιατί δεν είναι οτι πιο κομψό για γυναικείο κομμάτι αλλά συγκριτικά με αυτά που είδαν τα ματάκια μου - κάτι αλλόκοτα σχέδια και χρώματα με καρδούλες, με παγώνια, με, με, με - ήταν ότι πιο κομψό για τα κυβικά τα δικά μου και τα κυβικά της γαλότσας (γιατί πρέπει να έχει και την τσαχπινιά της, να σου φτιάχνει κάτι το κέφι όταν θα στάζεις από τη βροχή).
Mission accomplished.(καλά το έγραψα;)


 

Μαζί με αυτές πήρα και το κασκολάκι της φωτό με 5 ευρουδάκια από Accesorize και είναι πολύ ζεστό.













Η αδερφούλα μου μου πήρε και αυτό το βερνίκι από το Galerie de Beaute νο 54 το οποίο είναι παλ και μου αρέσει πολύ.










Σήμερα βολτάραμε εγώ, η sister, η ξαδέρφη και η ανηψιά και περάσαμε τέλεια...
Για κάποιες τέτοιες μέρες είναι που αντέχεις τη δύσκολη καθημερινότητα.


φιλιά




Δεν υπάρχουν σχόλια: