Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Happy New Year on the road

Αν ισχύει αυτό που λένε πως οτι κάνεις την ώρα της αλλαγής του χρόνου θα το κάνεις όλη τη χρονιά εγώ το πιο πιθανό να αλλάξω επάγγελμα και να γίνω νταλικιέρης. Όχι δεν έβριζα πάλι. here's the thing: Βίβιαν γυρίζει πτώμα από τα Jumbo και μετά από δουλειά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο σπίτι φίλου, κάθεται να ξαποστάσει λιγάκι και την παίρνει ο ύπνος οπότε καταλήγει να ξυπνάει πανικόβλητη για να πάει σε πάρτυ πρωτοχρονιάτικο σε φιλικό σπίτι. Στο σπίτι της φτάνοντας την περιλαμβάνει η αδερφούλα της και τη γεμίζει με ένα σωρό άχρηστες λεπτομέρειες του τύπου "αυτό εδώ με κάνει χοντρή?" και της τρώει αρκετή ώρα. Η περίσταση απαιτεί ντουζάκι και ω ναι λουσιματάκι και φορμαρισματάκι, τεσπά καταλήγει να φύγει 23.40 από το σπίτι και να κάνει Πρωτοχρονιά στην άδεια Βουλιαγμένης με τσίτα τα γκάζια, άδειους τους δρόμους και ευχές από 2 παιδαράδες στο διπλανό αυτοκίνητο που και αυτοί άργησαν προφανώς!!!!
χαχαχα, πρωτότυπο δεν μπορείς να πεις και μένει να δούμε πως θα πάει η χρονιά...
Πάντως καλύτερα από μερικούς που κοιμόντουσαν εκείνη την ώρα (καμπανιά για τον φίλο μου)
Μετά έφυγα για το εξοχικό μας όπου με περίμενε η μαμαδίστικη ατμόσφαιρα με πολύ φαί και δυσκοιλιότητα γιατί έχω ένα θέμα και την αλλαγή περιβάλλοντος και συνεπώς η κοιλιά μου ήταν τούρλα. Αλλά το φαί φαί, σαν κτήνος έφαγα, συνήθως πρέπει να μαγειρεύω αυτό που θα φάω οπότε το απόλαυσα διπλά όλο αυτό το νταραβέρι. Το ΣΚ είχε uno και πολύ γέλιο με τα ξαδέρφια μου και τα ανήψια μου με μια γλυκιά αγκαλιά από αυτά κάθε πρωί που ξύπναγα, αν και σου έβγαζαν την πίστη να κοιμηθούν το βράδυ η πρωινή αγκαλιά σε αντάμειβε.
Ασε που έκανα και ένα δερματάκι σαν κώλο μωρού με τόση ξεκούραση και καθαρή ατμόσφαιρα. Στο κλεινόν άστυ ούτε τα scrub ούτε οι μάσκες δε μας σώζουν...

Anyway γυρίσαμε και κοιτάζω να μαζέψω τα ασυμάζευτα εδώ μέσα γιατι ο καλός μου θα με εγκαταλείψει πάλι για δουλειές και πρέπει να είναι λίγο τακτοποιημένα. Ευτυχώς έχω 2 μέρες άδεια...

Θα γράψω και ένα κατάλογο με "Θα" για το 2010 να έχω να ξαναδιαβάζω και να θυμάμαι..

bb

Δεν υπάρχουν σχόλια: