Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

mymoo & friends

Λοιπόν, να σας πω οτι χθες το απόγευμα πήγα σε ένα ωραίο event, στα εγκαίνια του mymoo στην Καλλιθέα από αυτά που συναντάς χαρούμενα προσωπάκια και παλιά αγαπημένα cool άτομα, τα οποία χάρηκα πάρα πολύ που είδα από κοντά!!!

Δεν είμαι fashion blogger και δεν έβγαλα φωτογραφίες - άσε που ντρέπομαι (ναι, φωτογραφίζω όταν δε με κοιτάνε) αλλά έχω να σας πω οτι η littlestylist (πανύψηλη, γλυκιά, απλά υπέροχη) μου ζωντανεύει τις αναμνήσεις στο blog της.

Φυσικά το Εφάκι, που είχα να το δω 10 χρόνια γιατί - έχουμε πει - είμαι αμελής, είναι από τους ανθρώπους που ακτινοβολούν. Δεν έχεις δει? Να δεις στο beautydiaries.

Και μπορεί απλά να περνάμε από τα Blogs, να γράφουμε για τις χαρές και τις μιζέριες μας, αλλά είναι πιο όμορφο να τα λέμε κι από κοντά.

Όσο για τα ρούχα? Που λες, έβλεπα πολλές διάσημες και μη, να φορούν αυτά τα sexy loose μπλουζάκια με τον ένα ώμο έξω, με μια υποψία εσωρούχου να φαίνεται και έλεγα: από που;
Τώρα ξέρω. Αν είσαι casual τύπος, σου αρέσει η άνεση, τα φούτερ, οι στάμπες και το χαλαρό - διαφορετικό στυλάκι, τσέκαρέ το.

φιλιά!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

έχω έναν διαγωνισμό στο blog μου, αν σε ενδιαφέρει, πέρνα μια βόλτα :)
http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html