Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Falling in Fall

Κάπως έτσι πέρασαν 5 μήνες περίπου από την τελευταία φορά που έγραψα.
Μέσα σε αυτό το διάστημα
- Πήρα το πτυχίο μου (ντα νταν!!!)
- Πήγα διακοπές ένα ολόκληρο μήνα (έτρωγα πολύ λιγότερο για να πάω 1 μήνα διακοπές)
- Δούλευα, δούλευα, δούλευα.

Και κάπου στις αρχές Οκτώβρη, στο μήνα των γενεθλίων μου, μπήκε ο Κρόνος στο Σκορπιό. Σκορπιός εγώ, Κρόνος αυτός... τα κάναμε μούχτι, που λέει μια φίλη.
Και κάπου εκεί άρχισα να σκέφτομαι, να αξιολογώ, να συγχωρώ, να γυρίζω την πλάτη στους ασήμαντους και στα ασήμαντα.
2 χρόνια θα είναι η διαμονή του και πολλά θα διδάξει λένε.
Άκουσα κάπου ότι κάποιος ενδιαφέρεται ξαφνικά για την αστρολογία όταν κάτι δεν πάει όπως θα ήθελε στη ζωή του. Και ισχύει ότι όταν έψαχνα απελπισμένα για δουλειά, ενημερωνόμουν καθημερινά.
Τώρα; Τώρα τι; Ώρα για ενδοσκόπηση. Λέτε να είναι μια από τις κρισάρες της ζωής; Όπως η εφηβεία ένα πράγμα; Βέβαια, πάσχω και από το σύνδρομο της στρουθοκαμήλου "όλα καλά μωρέ!!!" οπότε πιθανότατα να είμαι σε άρνηση.
Και πάλι... ό,τι με κάνει ευτυχισμένη δεν είναι απαραίτητα κακό, μπορεί να είναι άμυνα.

Εντάξει, εντάξει, το κόβω.
Περισσότερα τις επόμενες μέρες που θα έχω φρικάρει από τα γενέθλιά μου.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια: