Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

γάμος;

ok, μέχρι τώρα πρέπει να έχεις καταλάβει οτι δεν πολυγουστάρω τους γάμους (είναι ζήτημα αν θα πάω στο δικό μου) και γενικά αποφεύγω τέτοιες συνεστιάσεις. Είχα πει "ναι" βέβαια στο γάμο της φίλης της αδερφής μου σε οτι αφορά το τραπέζι και μετά πληροφορήθηκα οτι είναι στου διαόλου τη μάνα και από εδώ και πέρα σκέφτομαι να μην λέω ναι με την έννοια οτι εγώ δεν ήρθα στο δικό σου τραπέζι για να μη σε χρεώσω όταν θα έρθει η στιγμή να κάνω το δικό μου τραπέζι και να αποκλείσω αρκετό κόσμο. Ναι, ακούγεται ηλίθιο αλλά σκέψου ότι ένα τραπέζι 300 ατόμων είναι περίπου 9000 ευρώ με μια χαμηλή τιμή 30 ευρώ το άτομο οπότε, σκέφτεσαι οτι αυτά τα 9000€ θα είναι μια καλή ανακαίνιση, ειδικά την εποχή που όλοι ξεμπερδεύουν με δώρο ένα ηλεκτρικό το πολύ 60 ευρώ, ενώ για να καλέσεις όλη την οικογένειά τους θέλεις 30*4=120 δηλ τα διπλάσια χρήματα. Πριτς!
Και κάτι άλλο, στο γάμο σου θες όλο τον καλό κόσμο, αλλά στο τραπέζι δεν είσαι υποχρεωμένος να καλέσεις τη θεία που δεν ξέρει πως σε λένε, το συνάδελφο που σου κάνει τη ζωή κόλαση καθημερινά, τον ξινό φίλο του δικού σου που στην πέφτει με την πρώτη ευκαιρία, και όλο και κάποιον ξεχασμένο γνωστό που έχει να σε πάρει τηλεφωνο μερικά χρόνια.

Anyway, ξεκινήσαμε για το γάμο εγώ με τη μητέρα μου ντυμένες στις 5 καρφίτσες, ενώ η αδερφή μου και ο αρραβωνιαστικός της θα πηγαίνανε από το σπίτι της νύφης να την ντύσουν. Φτάνοντας κοντά στην εκκλησία παίρνει το μάτι μου το  θερμόμετρο του αυτοκινήτου που είχε φτάσει κοντά στο κόκκινο και ΑΝΕΒΑΙΝΕ, δηλ πήγε τέρμα κόκκινο και τότε άρχισε το ματίζ να βγάζει καπνούς. Απλά τρελάθηκα. Αν σου συμβεί κάτι τέτοιο απλά σταμάτα στην άκρη, σβήσε τη μηχανή και μην ακουμπίσεις ή ανοίξεις το καπό μέχρι να κρυώσει ή να έρθει η οδική βοήθεια. Πήρα τηλ την οδική, ήρθε και διαπίστωσε οτι τα υγρά είχαν εξαφανιστεί παρόλο που το ματίζ το είχα γεμίσει πριν καμιά εβδομάδα πράγμα που είναι παράλογο εκτός και αν υπάρχει διαρροή. Για να μην στα πολυλογώ επί μισή ώρα ήμουν με το καλό το φόρεμα, τη nude γόβα, το γυαλιστερό καλσόν, το κόκκινο κραγιόν και τις πέρλες γύρω - γύρω από το αμάξι να μιλάω στο κινητό και να ψάχνω συμπαράσταση από τον ασφαλιστή\, την κολλητή και τον φίλο μου. Σουρεάλ! Α, ναι παράλληλα έβρεχε και είχα γίνει μούσκεμα. Κανόνισα τη μητέρα μου να έρθει να την πάρει η αδερφή μου και εγώ αφού τελείωσε τον έλεγχο ο μηχανικός μετά από 45 λεπτά για να βεβαιωθεί οτι δεν θα ξανανεβάσει θερμοκρασία μέχρι να το πάω σπίτι την έκανα και εγώ αποφεύγοντας το τραπέζι του γάμου αλλά χάνοντας δυστυχώς το γάμο. Άσε που είχα σπαταλήσει τόσο χρόνο στο look.

Θα σου ανέβαζα μια φωτό αλλά είχα πολύ άγχος και δεν μου πέρασε καθόλου από το νου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: