Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

waiting for the jacket

Ναι, και με αγωνία μάλιστα περιμένω το bomber jacket μου από το asos.com και μάλιστα ο κυριότερος λόγος είναι οτι πιθανότατα να το παράγγειλα σε λάθος νούμερο aka σε μικρότερο από το πρέπον. Και εξηγούμαι. Βλέπεις να UK νούμερα και έχεις ήδη δοκιμάσει ρούχα από H&M μέχρι και small ενώ το δικό σου είναι M-L και παρόλα αυτά σου κάνουν, ξέρεις οτι οι Αγγλίδες είναι τσουποτές και αγνοείς τις οδηγίες μετρήματος. Και περιμένεις... περιμένεις... περιμένεις και παρακαλάς "Θεούλη μου κάνε να μου κάνει γιατί βαριέμαι τις επιστροφές!" Όχι τίποτα άλλο, στα εδώ καταστήματα δεν βρήκα κάτι που να μου αρέσει. Το ήθελα απλό και chic, να ταιριάζει με όλα και να φοριέται κάθε μέρα. Και κατέληξα εδώ:


Εγώ το παράγγειλα σε νούμερο UK12, ξέρει κανείς σε τι ελληνικό αντιστοιχεί?

Και μετά από αυτό "ψήνομαι" για ένα άλλο που έχω δει στο Topshop, καφέ αυτή τη φορά με κουκούλα.




Πλησιάζουν οι ημερομηνίες παράδοσης των εργασιών και εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι jackets και παπούτσια - άντε και ένα κόκκινο παλτό που είχα μπανίσει παλαιότερα στο H&Μ ή ένα λεοπάρ φουλάρι από ZARA ή και μια Navy ζακέτα από ZARA ασορτί με μια πλεκτή δερμάτινη καμηλό ζώνη... η λίστα είναι ατελείωτη...


Και μια επίκαιρη ερώτηση: Αύριο θα ψηφίσει κανείς;


Δεν υπάρχουν σχόλια: