Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

summer time - winter thoughts

Το σκέφτομαι απο πέρσι να πάρω ενα δερμάτινο τζάκετ, θυμάμαι είχα δει στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου μια κοπέλα που φορούσε ένα και ήταν πολύ ωραίο και άνετο και μοντέρνο μαζί, συνδυασμένο με ένα ριγέ φουλάρι.

Είδα αυτό στο asοs και ψάχνω κάτι ανάλογο (ίσως ελάχιστα πιο μακρύ λόγω μεγάλων προσόντων D) αλλά σκέφτομαι οτι είμαι σε down- sizing mode και δεν θέλω να δώσω μια περιουσία. Οπότε αγαπητοί μου feel free to advice me.

Σκέφτομαι επίσης οτι έχω ένα ολόκληρο μήνα μέχρι να αρχίσει και η δεύτερη δουλειά και το πανεπιστήμιο και για να είμαι ειλικρινής το να γυρίζω σπίτι στις 4 και να κοιμάμαι μου κάνει κάτι σαν διακοπές (ποιος το περίμενε) άσχετα με το πρωινό ξύπνημα.

Επίσης με έχει πιάσει μια μανία με τις ζώνες και ψάχνω να βρω τρόπους να τις συνδυάσω.

3 σχόλια:

Marios είπε...

Πέρασα να σου αφήσω μια καλημέρα.
Πιστεύω να είσαι καλά.
Το μόνο που μπορώ να πώ για την ανάρτηση σου είναι οτι ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ο καιρός να φύγει αυτο το ενοχλητικο καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες.Και να ερθει ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ!!!!!!!!!!
Το μπουφάν ωραίο πιστεύω οτι θα σου πάει.

Reaction είπε...

Λοιπον φιλη!Σημερα ειδα ενα πολυ ωραιο και σε καλη ποιοτητα στο Stradivarious νομιζω γυρω στα 60 ευρω..Κι αλλο ένα στο berska αν και το πρωτο μου αρσε περισσοτερο ριξε μια ματια!

Vivian είπε...

Reaction είδα και εγώ αυτό στα Berska αλλά λόγω μεγάλου στήθους μου είναι λίγο στενό... Πάω Stradivarius και βλέπουμε λοιπόν,

πολλά φιλιά

thanks for dropping by!