Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Χμ... Είμαι έτοιμη να πέσω ξερή για ύπνο αλλά πριν το κάνω αυτό έχω να σας εξομολογηθώ οτι έχω αρχίσει να αγοράζω μπαλαρίνες σαν τρελή, όπου γυρίσω το βλέμμα μου τις πετυχαίνω και να 2 νέα αποκτήματα και οι περιπέτειές τους:



Αυτές είναι δέρμα μέσα έξω και από τη HUNTER που σημαίνει οτι κόστισαν 80 € γιατί είπα οτι αφού δεν φοράω τακούνια τουλάχιστον να επενδύσω στο φλατ.
Λοιπόν, κανείς δεν μου είχε πει οτι το δέρμα ανοίγει και παίρνει τη φόρμα του ποδιού δύσκολα και το κυριότερο οτι δεν πρέπει να τα φοράς τις πρώτες φορές με γυμνό πόδι χωρίς καλτσάκι. Συνήθως τέτοιες λεπτομέρειες τις ξέρουν οι νοικοκυρές και οι κυρίες του σπιτιού και όλοι ξέρουμε οτι δεν ανήκω σε αυτή τη συνομοταξία. Μετά από έναν φριχτό πόνο στο μετατάρσιο του αριστερού και δεξιού ποδιού από το χαμηλό τους κόψιμο και από 3 συνεχόμενες μέρες περπάτημα τα παράτησα και φόρεσα τα αθλητικά μου τα οποία είναι κάτι φούξια Nike και ο κόσμος με κοιτάζει στα πόδια (τους κάνω χάζι). Μετά άκουσα τη συμβουλή της νοικοκυράς Ελένης και του αρχηγού του γραφείου σινάμα και τις φόρεσα με καλτσάκι χοντρό μέσα στο σπίτι όπου ήμουν σαν κάτι Γκέισες που το ποδάρι τους δεν χωράει στο μικρό φλατ παπουτσάκι με τη λευκή κάλτσα. Αλλά έπιασε! Και άνοιξαν... Όμως με ξαναχτύπησαν γιατί όταν δουλεύω από τις 07.30 μέχρι τις 20.00 δεν πρέπει να φοράω προφανώς κομψές μεν - στενές δε μπαλαρίνες.... Σνιφ...
Και φτάνουμε σε αυτές:



τις οποίες αγόρασα από το Factory σε γνωστή αλυσίδα υποδημάτων οι οποίες ΠΑΛΙ (DAMN IT!) με χτύπησαν στο τέταρτο αριστερό δαχτυλάκι όπου έκανα και φουσκάλα αλλά το χειρότερο δεν είναι αυτό! Όταν γύρισα σπίτι και έβγαλα τα παπουτσάκια μου οι πατούσες μου ήταν κίτρινες!!!! Ρε να πάρει! Όλα στον Γκούφυ πρέπει να συμβαίνουν; Και να σκεφτείς οτι έλεγα να τις πάρω σε τυρκουάζ!!! χαχαχαχαα!!!
Μετά από αυτά τα 2 ζευγάρια δεν ξέρω αν θα ξανατολμήσω μπαλαρίνα γιατί είδα και τις φτηνές και τις ακριβές τι αποτέλεσμα έχουν. Κρίμα γιατί είναι τα πιο άνετα flats για μένα το εργασιομανάκι.

Παράκληση προς τις fashionistas: Αν ξέρετε κανένα κολπάκι, καμιά συμβουλίτσα, καμια καλή μάρκα με τιμές όμως ¨κρίσης¨Let me know!

Μάκια! Καληνύχτα!

9 σχόλια:

meraldia είπε...

Είμαι επίσης παθούσα και σε καταλαβαίνω πλήρως. Τα πόδια μου είναι πολύ ευαίσθητα, βγάζω φουσκάλες πολύ εύκολα και έχω χαλάσει πολλά χρήματα σε (υποτίθεται ακριβά, ανατομικά, αναπαυτικά κλπ) παπούτσια που τελικά τα δίνω στην αδερφή μου γιατί με σφάζουν. Τακούνια φοράω πολύ σπάνια και τις καθημερινές μόνο μπαλαρίνες. Λοιπόν, ως λύση έχω βρει τις μπαλαρίνες της Anne Klein (Golden Hall) και οι τιμές τους είναι προσιτές. Τα πουλάει κ ο Άμαζον αν δεν κάνω λάθος. Επίσης, στα Scholl πετυχαίνω κάποιες φορές παρουσιάσιμα, άνετα παπούτσια. Όσο για τις μπότες, που ακόμα κ με αυτές έχω πρόβλημα, μόνο τις DKNY βρίσκω άνετες. Ουφφ. Τι πρόβλημα κι αυτό με τα παπούτσια! Σε καταλαβαίνω πάντως.

Vivian είπε...

Anne Klein - Golden Hall. Noted!
Να σαι καλα!

Marios είπε...

Καλημέρα Vivian
Πέρασα απο το blog σου καισκέφτηκα να σου πω μια καλημέρα.
Το mail σου??

Vivian είπε...

vivianblogging.gmail.com

λού είπε...

εγω παθαινω τα ιδια με τα σανδαλια. εχω γυρω στα 20 ζευγαρια! το καθενα με χτυπαει και αλλου!!! αργκ!

Vivian είπε...

Λου, που σε χτυπάνε; Στα δάχτυλα;;;

Lopi είπε...

εγώ έχα καταβολευτεί τις Maloles, έχω κάνει και αρκετά ποστ για αυτές στο blog μου
http://fashionarchitect.blogspot.com/search/label/maloles

λόγω του σχεδίου τους (το "μάζεμα" με κορδελάκι μπροστά) και το γεγονός ότι έχουν πάρα πολύ μαλακό δέρμα, προσαρμόζονται τέλεια στο πόδι, ακόμα και μετά από πολλές ώρες που μπορεί να σου έχουν γίνει διπλάσια από το πρήξιμο και την ορθοστασία.
είναι χωρίς συζήτηση οι πιο μαλακές και άνετες μπαλαρίνες που έχω βάλει ποτέ, απλά είναι ακριβές. τις φέρνει το simple caractere, αλλά μπορείς να τις βρεις και σε outlet σε πολύ καλύτερες τιμές

Vivian είπε...

lopi οι κόκκινες που πήρες είναι θεΪκές! Και για αυτή την ποιότητα 108€ είναι μια χαρά γιατί φαντάζομαι οτι θα είναι και αθάνατες!

λού είπε...

οχι κανω πληγες πισω στον αστραγαλο, στις καμάρες, στο μικρό δαχτυλάκι, ασε με πραγματικα.