Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Μήπως να τη δω με 2 ρόδες;


Παραθέτω το link για το άρθρο της Athens Voice σχετικά με το ποδήλατο στην πόλη.

http://www.athensvoice.gr/articles/av,19300,%CE%9C%CE%B9%CE%B1_%CE%B6%CF%89%CE%AE_%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%BF.html

Με λίγο ψάξιμο έφτασα και σε αυτό

http://podilates.gr/node/275

Η αλήθεια είναι οτι αν γίνει κάτι τέτοιο θα είμαι η πρώτη που θα κόψω από καπου αλλού για να αγοράσω ένα ποδήλατο πόλης. Ίσως όχι για μετακίνηση, μιας και δεν κινούμαι στην παραλιακή παρά μόνο αν είναι αργά το βράδυ και πάω για ποτάκι, αλλά για σπορ. Ποδήλατο έκανα από μικρή βέβαια και μου έχει λείψει. Επίσης είμαι σίγουρη οτι για να συνηθίσω να μην λαχανιάζω θα πάρει καιρό, μιας και οι αντοχές μου δεν είναι οι ίδιες. Αλλά το σώμα πρέπει να μαθαίνει να κινείται και να αποφεύγει την αδράνεια (κάπως έτσι εξαφανίστηκε η μεσούλα μου, κλαψ, αντε να βοήθησαν και οι σοκολάτες λίγο)

Όμως με την παρούσα κατάσταση ποιός σου εγγυάται οτι δεν θα γίνεις αλοιφή από κάποιο επιβατικό ΙΧ, ή φορτηγό; Με φοβίζει πολύ η σκέψη να βγω σε δρόμο με ένα ποδήλατο. Εδώ δεν προσέχουν τα μηχανάκια θα προσέξουν το ποδήλατο;;;; μπρρρρρ....
Θα ήθελα παρόλα αυτά να κατασκευαστούν ποδηλατόδρομοι γιατί είναι καλύτερο να πηγαίνεις βολτίτσα σε 2 ρόδες παρά να χτυπάς το πληκτρολόγιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: