Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Μου αρέσει..

... ο τρόπος που περπατούν όλοι μετά τις διακοπές. Χαλαρός, χωρίς ρυθμό σα να βρίσκονται ακόμη στην παραλία.
... ο καλός καφές στην Αθήνα και το άρωμα από την κανέλα πάνω στο καλοχτυπημένο αφρόγαλο του φρέντο που μου φτιάχνει ο Αλεξ κάθε πρωί στις 07.30.
... που τα απογεύματα ξεκουράζομαι και αράζω στα φούξια σεντόνια μου.
... όταν βγαίνω από το ντούς και μυρίζω αρώματα.
... όταν χαζεύω το κολάζ από τις υποβρύχιες φωτογραφίες των διακοπών και θυμάμαι πως ήταν όταν έκανα εκείνη την βουτιά στο Κλέφτικο.
... να κάνω σχέδια για το χειμώνα σα να είναι Πρωτοχρονιά.
... να οδηγώ τη νύχτα
... που οι συνάδελφοί μου είναι και αυτοί χαλαροί
... να κατεβάζω κινούμενα σχέδια και να τα βλέπω αγκαλιά με ποπ κορν
... να χαζεύω τα μπιζού στα μαγαζιά και να παίζω με τις χάντρες τους
... να διαβάζω αμέτρητα περιοδικά και να μυρίζω το άρωμά τους

... η σκέψη οτι κάποιος διαβάζει αυτό το Blog και χαμογελάει με τις χαζομάρες μου...

2 σχόλια:

Kostas Skiadas είπε...

Μέ βρίσκεις απόλυτο μέ τήν τελευταία σου ατάκα, αφαιρώντας βεβαίως τήν φράση “μέ τίς χαζομάρες μου”.

Vivian είπε...

Ευχαριστώ πολύ, τώρα χαμογελώ και εγώ