Πέμπτη 31 Ιουλίου 2008

Διακοπές εν όψει

Θέλω να φύγω και θέλω να μείνω.
Φέτος αισθάνομαι οτι αφήνω ένα κομμάτι του εαυτού μου πίσω. Περίπου σαν πέρσι αλλά φέτος πιο έντονα.
Μου φαίνεται περίεργο που μαζεύω τα πράγματά μου.
Η Ειρήνη μου λέει οτι με την περίπτωσή μου σηκώνει τα χέρια ψηλά. Άβυσσος η ψυχή μου. Άλλα θέλω άλλα κάνω. Αλλά διακοπές θέλω να κάνω σίγουρα.

Με περιμένει πάλι το νησάκι μου και το παλιό σπιτάκι μου. Ο γάτος μου εξαφανισμένος από οτι μαθαίνω, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. "Αν μυρίσει τη μανούλα θα έρθει¨, λέω στον εαυτό μου και ηρεμώ.
Πολλά περίεργα και βίαια όνειρα βλέπω τελευταία. Ας μην προκαταβάλομαι όμως.

Φέτος αισθάνομαι οτι αφήνω ένα κομμάτι μου πίσω. Περίπου σαν πέρσι αλλά φέτος πιο έντονα...

Τέρμα η μελαγχολία, πετσέτες, αντιηλιακό, μαγιώ, καπέλο και φύγαμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: